10 000

Jaha, då passerar bloggen 10 000 (drygt 5000 unika besökare enligt bloggtoppens statistik) besökare dårå. Det är ju kul.

En rolig funktion med wordpress är att man kan se vad folk googlar på för att komma till bloggen. Här är ett axplock från de senaste dagarna:
– jag skulle dö för att du ska få ha di
– dålig skäggväxt
– Tunnhåriga män är bättre älskare
– bra frågor black metal intervju
– låt bli
– Tack och hej
– alla som lyssnar på rå hårdrock (här undrar jag lite om den som googlade vill ha en lista på namn eller vad som hen egentligen ville veta)
– carola det är underbart

Och så snart jag fattat hur man lägger upp ljudfiler lovar jag att lägga ut dels en liveversion av Word Of Life och när mixen är klar (ja, mina bandmedlemmar är perfektionister och släpper aldrig ifrån sig en redan färdig produkt) ska jag lägga upp All My Heroes Wear Masks.

7 kommentarer

  1. Ska du inte utmana oss på sökordstävling?

  2. okejrå.

  3. Grattis!

    Märkliga sökord. Det var ett bra tag sedan som jag fick något motsvarande i mitt statistikverktyg, de flesta brukar numera vara mer eller mindre relevanta. Men det förekommer då och då att sökord är formulerade som fullständiga frågor, t ex ”Vad är skillnaden mellan shia och sunni?”

  4. […] Akuhujan är som alltid fantastisk, Mllstrm är i Hanoi, Petter har moderskänslor, Red Metal når nya höjder och Vida “darling” Latina skriver liksom jag om Mexiko Citys stora […]

  5. Tunnhariga man ar battre alskare! Hahaha!

  6. Jag har forresten just lagt upp en sokordssida for att dela med mig av alla roligheter…

  7. Grattis!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Kommentera

