Blod och bubbel

Igår och idag repade vi inför giget nästa onsdag. Det var skönt som fan. The Communion håller på att bli en riktig rökare. Det bubblade i magen av glädje och jag började nästan skratta för att det var så bra. Jag visste inte riktigt att skrattet satt ihop med de känslorna, eller det var länge sen jag upplevde det på sånt sätt. Underbart. Det kommer bli kul som fan den 17:e.

Både Snake och jag hade glömt att ta med plektrum och det blev ett fyratimmarsrep så vi repade tills blodet kom och lite till. Om man tittar noga på bilden ser man att det är blod på strängarna.

Jake the Snake spelade så blodet sprutade

Jag är lite besviken över att jag missade när jag fått 666 träffar på bloggen men det kanske inte är så intressant

Andra bloggar om: , , ,

2 kommentarer

  1. Jag ser inget blod på strängarna, bara något på fingrarna som kanske är blod..?

    Men vad fint att repet var bra, man blir lite gladare när andra är glada…

  2. man ska blöda! hälsa snake från hans gamla vapendragare ingemar! är ni intresserade av att ha med mitt band The Ugly på spelning i uppsala så hör av er! vi åker gärna upp!
    http://www.myspace.com/theuglysweden

    sieg you in hell!
    /Ingemar, sångare i The Ugly(och gammal uppsalapostiljon)


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Kommentera

